0

Arkeologiska muséet

Igår var vi lundare på arkeologiska muséet i Madrid, med kursen kultur- och idéhitoria. Det var intressant och fint gjort, och dessutom var det kul att åka iväg. Innan muséet år vi lunch på ett buritoställe där jag och Johanna åt världsgoda nachos. 
 
Dagen idag har varit ganska normal. Skola, plugg och mat. Jag var dock nyss och provade att spela i ett volleybollag, för att träna, ha kul och få lite spanska kompisar. Dock va tjejerna riktigt duktiga, inte alls min nivå, så jag tror inte jag kommer gå fler gånger. I volleyboll är det lixom inte speciellt kul om man inte har samma nivå, för så förstör man för hela laget. Synd för det hade varit skoj att spela. Denna veckan är det mycket plugg som gäller, så vi har mycket precis efter lovet, och jag inte vill spendera alla mina lediga dagar skrivandes på texter om Ejafjallagökull och iberiernas kulturliv. Kram!!