0

Ska lilla jag till Madrid?

Hur hände detta? För ungefär två år sedan bestämde jag mig för att välja ett program på gymnasiet där man får möjlighet att plugga ett halvår i Madrid. Då kändes det så långt fram i tiden, men plötsligt har dagen kommit då jag spenderar min sista natt i Sverige på väldigt länge och jag ska faktiskt ta mina grejer och ge mig ut på egen hand. Är så otroligt taggad, men just nu mest förvirrad och orolig om jag har fått med mig allt jag borde. Dessutom har man ju lite blandade känslor, då jag självklart är mer pepp än någonsin på att dra iväg, samtidigt som det är lite sorgligt att lämna världens bästa familj och gosigaste vännerna hemma. Hur som helst är jag förväntansfull på vad detta nya kapitel i livet har att erbjuda och ni som vill får gärna hålla er updaterade på vad som händer mig under våren. Kram!